بی نیازی پدافند هوایی ارتش ایران در ساخت سامانه‌ های موشکی به خارج
(last modified 1400-07-03T10:02:02+00:00 )
میزان 03, 1400 14:32 Asia/Kabul
  •  بی نیازی پدافند هوایی ارتش ایران در ساخت سامانه‌ های موشکی به خارج

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : پدافند هوایی ارتش برای ساخت سامانه‌های راداری و موشکی هیچگونه نیازی به خارج از کشور ندارد.

به گزارش رادیو دری، "امیر سرتیپ دوم ابوالفضل سپهری راد" معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش  جمهوری اسلامی ایران گفت :  امروز خودباوری و خوداتکایی این ارمغان را برای نیروی پدافند هوایی ارتش بوجود آورده است که در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد.

امیر سرتیپ  سپهری راد  تصریح کرد: امروز با ظهور جنگ‌های نوین و نوپدید در حوزه سایبری و جنگ‌های الکترونیکی (جنگال)، پدافند هوایی ارتش با تکیه بر دانش و تخصص جوانان متعهد و نخبه خود هیچ نیازی در زمینه ساخت سامانه های راداری و موشکی به خارج از کشور ندارد.

سرتیپ سپهری راد با بیان اینکه امروز پدافند هوایی همگام و جلوتر از تهدیدات گام بر می‌دارد، گفت :  تجهیزات و سامانه‌های بومی پدافند هوایی با پیشرفتی روزافزون قدرت بازدارندگی و امنیت پایدار را برای کشور ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگی نابرابر و هدفمند  را  دشمنان این مرز و بوم با سرکردگی صدام و رژیم بعثی به ایران تحمیل کردند.

سرتیپ سپهری راد، با تاکید بر اینکه مغز افزار مجموعه نبردها و عملیات نیروهای ارتش در طول دوران جنگ تحمیلی شبکه فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش بود، افزود: با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان  نیروی پدافند هوایی ارتش، رویاهایی که صدام و رژیم بعثی در سر داشتند هیچ‌گاه محقق نشد.

امیر صباحی فرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در تمامی صحنه ها حرف برای گفتن دارد

کلیدواژه