رئیسی: در مذاکرات هسته‌ای، آمریکا و اروپا دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند
(last modified 1400-08-02T14:10:39+00:00 )
عقرب 02, 1400 18:40 Asia/Kabul

رئیس جمهوری اسلام ایران تاکید کرد: در مذاکرات هسته‌ای، آمریکا و اروپا دچار بحران در تصمیم‌ گیری هستند.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی»  رئیس جمهوری ایران امروز ( یکشنبه )  در مراسم دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌ کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در خجسته سالروز ولادت با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، با رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

رئیسی  پیش از سخنان رهبر معظم  انقلاب اسلامی، در سخنانی وجود پیامبر اکرم(ص) را بزرگترین نعمت و قله تحول برای بشریت خواند و گفت: امام  خمینی ( ره )  نیز به تبعیت از رسول اکرم (ص) و با توکل به خدا و اتکای به مردم قیام کرد و امروز نیز سند گام دوم انقلاب راهنمای تحول در همه بخش‌های کشور و پاسخ به نیاز مردم است.

رئیس جمهوری  ایران همچنین  گفت: امروز با واکسیناسیون گسترده گام بزرگی در صیانت از سلامت مردم برداشته شده و با تأمین کالاهای اساسی نگرانی‌ها در این زمینه رفع شده است.

رئیسی،  سیاست خارجی ایران را تعامل گسترده با دنیا به‌ویژه همسایگان بیان کرد و با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم، گفت: به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.

رهبر معظم انقلاب: شاخص وحدت مسلمانان مساله فلسطین است

کلیدواژه