عقرب 14, 1400 16:57 Asia/Kabul
  • بازتاب گسترده شکست آمریکا در سرقت نفت ایران در رسانه های جمهوری آذربایجان
    بازتاب گسترده شکست آمریکا در سرقت نفت ایران در رسانه های جمهوری آذربایجان

عملیات نیروی دریایی سپاه برای مقابله با دزدی دریایی آمریکا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جمهوری آذربایجان داشت.

به گزارش رادیودری، رسانه ها و شبکه های اجتماعی در جمهوری آذربایجان با انعکاس گسترده ی عملیات موفق نیروهای سپاه پاسداران در مواجهه با دزدان دریایی آمریکایی اعلام کردند: ایران، کنترل نفتکش خود را در مقابله با آمریکا بدست گرفت.

سایت خبری – تحلیلی "اوخو.آذ" نوشت: نظامیان آمریکا برای بدست گرفتن کنترل نفتکش ایرانی تلاش کردند و پس از انتقال نفت این نفتکش به یک نفتکش دیگر سعی کرده اند آن را در مسیری نامعلوم هدایت کنند که با ورود نیروهای ویژه ایرانی به عرشه ی این کشتی، ضمن خنثی کردن تلاش نظامیان آمریکایی آن را به آبهای سرزمینی خود (ایران) هدایت کرده اند.
سایت "بیزیم مدیا" با تیتر؛ " رویارویی نیروهای دریایی آمریکا و ایران در دریا " و با انتشار تصاویر ویدیویی اعلام کرد: ورود نیروهای نظامی ایرانی به عرشه ی کشتی، تلاش نظامیان آمریکایی را ناکام گذاشت و کشتی به آبهای سرزمینی ایران هدایت شده.
خبرگزاری دولتی "آذرتاج" هم در گزارش خود آورد: 3 نوامبر/12عقرب میان ناوگان جنگی آمریکا و قایق های جنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دریای عمان برخورد نظامی روی داده است. کشتی جنگی آمریکا علی رغم هشدارها، به آبهای سرزمینی ایران نزدیک شده و در پاسخ، نیروهای ایرانی به سوی کشتی جنگی آمریکا شلیک کرده اند. پس از آن ناو جنگی آمریکا محل حادثه را ترک کرده است.

بازتاب شکست آمریکا در دزدی نفت ایران در رسانه‌های روسیه

یک تیر و هفت نشان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کلیدواژه