قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن: تاکید بر وحدت ملت ایران برای فتح قله های پیشرفت
(last modified 1400-11-22T09:51:31+00:00 )
دلو 22, 1400 14:21 Asia/Kabul
  • قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن: تاکید بر وحدت ملت ایران برای فتح قله های پیشرفت
    قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن: تاکید بر وحدت ملت ایران برای فتح قله های پیشرفت

شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در قطعنامه‌ای بر حفظ وحدت و همدلی در همه شرایط تا فتح قله‌های توسعه و پیشرفت و تلاش برای حل مشکلات مردم تاکید کردند.

به گزارش رادیو دری؛ در قطعنامه راهپیمایان ۲۲ بهمن با گرامی داشت آغاز چهل و چهارمین سال انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان آمده است: ملت شهید پرور و خداجوی ایران اسلامی تحت هدایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بر حسب بینش انقلابی خود نیک دریافته است که دشمن کژ اندیش با بهره‌گیری از دیکتاتوری رسانه‌ای، اقدامات فخرآفرین و حماسه‌های بزرگ پیشرفت در عرصه‌های گوناگون را کم‌رنگ و بی‌اهمیت نشان دهد.

در این قطعنامه آمده است: ادامه مسیر پر فروغ انقلاب اسلامی، درس‌آموزی و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است و با جهاد تبیین به عنوان فریضه قطعی و فوری می‌توان به بلندای تشخیص نیاز لحظه و قله‌های رفیع آن دست یافت.

این قطعنامه می‌‌افزاید: ارتقای روز افزون حوزه‌های علمی و فناوری، اقتصادی و نظامی و بویژه استیفای کامل حقوق هسته‌ای ملت ایران و تقویت روز افزون بنیه صنایع بازدارنده دفاعی و موشکی، مطالبه همگان است و مواضع مقامات ارشد غربی درباره مبانی دفاعی ایران محکوم است.

راهپیمایان ۲۲ بهمن بار دیگر بر حفظ وحدت ملی و دوری از هرگونه اقدام و عمل تفرقه‌افکنانه و فتنه‌گرایانه جریان‌های داخلی و خارجی تاکید و بر حمایت همه جانبه خود از همبستگی جهان اسلام و جبهه مقاومت دفاع از فلسطین و قدس اشغالی به عنوان مساله اول مسلمین تصریح و همچنین جنایات وحشیانه رژیم مرتجع آل سعود و هم‌پیمانان آن در یمن و سکوت مجامع بین‌المللی و مدعی حقوق بشر را محکوم کردند.

حضور پرشور پایتخت نشینان ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن

حضور لشکر فاطمیون در راهپیمایی 22 بهمن در مشهد

کلیدواژه