حوت 27, 1400 17:19 Asia/Kabul
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران: اجازه ذره‌ای شیطنت به دشمن را نمی‌دهیم
    فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران: اجازه ذره‌ای شیطنت به دشمن را نمی‌دهیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در آیین بدرقه ناوگروه هشتاد و یکم این نیرو به ماموریت آب های آزاد و دور دست گفت، ایران هیچگاه اجازه ذره‌ای شیطنت به دشمن نخواهد داد و آن را زیرپا له خواهد کرد.

با بدرقه رسمی از سوی امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ناوگروه هشتاد ویکم این نیرو روز جمعه از منطقه یکم بندرعباس عازم آبهای دور شد.

دراین سفردریایی ناو گروه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز و ناو لجستیک پس از بدرقه و خدا حافظی خانواده کارکنان عازم ماموریت نیروی دریایی در آبهای دور بویژه خلیج عدن  شد تا از منافع ایران بویژه خطوط کشتیرانی حفاظت وحراست کنند.

به گزارش رادیو دری، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در آیین بدرقه افزود، هندسه قدرت جهانی را رصد می‌کنید و می‌بینید برای تغییر آن چگونه تلاش می‌شود و همه هم در آن نقش دارند، ‏دشمن نمی‌خواهد در این هندسه شکل زیبایی به نام ایران اسلامی وجود داشته باشد و تمام تلاش خود را می‌کند تا از راه نفوذ این شکل را برهم بزند.

دکترین دفاعی ایران اساسا مبتنی بر اصل بازدارندگی توسعه یافته است؛ برای ایجاد بازدارندگی واقعی، داشتن توانایی نظامی و تسلیحاتی معتبر و در اختیار داشتن نیروهای مسلح قدرتمند و مجهز نقشی اساسی دارد.

خطیب زاده: شیطنت‌های آمریکا از چشم ما پنهان نیست

 

کلیدواژه