حمل 28, 1401 12:41 Asia/Kabul
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش: ارتش با شایستگی کامل موفق به برقراری اقتدار و امنیت شده است
    پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش: ارتش با شایستگی کامل موفق به برقراری اقتدار و امنیت شده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز ارتش تاکید کرد: ارتش با شایستگی کامل موفق به برقراری اقتدار و امنیت شده است.

29 فروردین/حمل (18 آوریل) در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

نامگذاری 29 فروردین/حمل به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود؛ آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه‌رو بود.

به گزارش  رادیو دری، "امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی"  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، هوا و دریا با ظرفیت سازی و اتکا به روحیه خودباوری و توانمندی‌های بومی و درونی، پرصلابت و استوار به عنوان نمادی از بازدارندگی، با شایستگی کامل قادر به برقراری اقتدار و امنیت گردد.

در این پیام آمده است، ۲۹ فروردین ماه درتاریخ حماسه ساز و پر افتخار ایران اسلامی جلوه ای از حکمت، ژرف نگری و دور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. 

وزیر دفاع در این پیام نوشت، وقایع غرب آسیا با فتنه گری و بحران سازی های نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و ایادی منطقه ای و فرامنطقه ای اش، نشان داد آنچه استقلال و امنیت پایدار کم نظیر میهن اسلامی را تضمین نموده و تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است نقش آفرینی های سرنوشت ساز و مقتدرانه نیروهای مسلح به ویژه ارتش قهرمان و زبده به عنوان سپر دفاعی کشور بوده است.

نمایش آخرین دستاوردهای ارتش ایران همزمان با روز ارتش

کلیدواژه