میزان 29, 1401 15:50 Asia/Kabul
  • آیت الله خاتمی: شیطنت‌ دشمنان، در آینده روشن انقلاب اسلامی ایران خللی ایجاد نمی کند
    آیت الله خاتمی: شیطنت‌ دشمنان، در آینده روشن انقلاب اسلامی ایران خللی ایجاد نمی کند

خطیب جمعه تهران گفت: آینده انقلاب اسلامی ایران روشن‌تر از گذشته است و شیطنت‌های دشمنان هیچ خللی در آینده انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش رادیو دری، آیت الله «سید احمد خاتمی»خطیب موقت نماز جمعه امروز تهران با اشاره به اغتشاشات یک هفته اخیر در کشور گفت: دشمنان ایران خواب‌های فراوانی برای ملت ایران دیده بودند که همه این خواب‌ها آشفته شد و به هیچ یک از اهدافی که آن‌ها می‌خواستند و داشتند نرسیدند.

آیت الله خاتمی با اشاره به این که هر زمانی که دشمنان علیه انقلاب آتشی به پا کردند، خدا آن آتش را خاموش کرد، تصریح کرد: تا زمان که ما پای دین و انقلاب مان هستیم این شیطنت‌ها و جنایات دشمنان علیه ملت ایران ادامه دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه آمادگی سیاسی، آمادگی فرهنگی، امنیتی و اقتصادی را شیوه‌های مقابله با بروز شیطنت‌ها و فتنه‌های دشمنان در کشور ذکر کرد و گفت: مقاومت از ویژگی‌هایی است که امت اسلام باید در مقابل شیطنت‌های دشمنان داشته باشند و این و ملت ایران نه تنها در مقابل این توطئه‌ها خسته نشده بلکه خستگی را خسته خواهد کرد.

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران روز به روز در حال پیشرفت است گفت: آمریکا که وضعیت افتضاحش را دنیا می‌داند در این یک ماه اخیر تمام توان خود را برای حمایت از اغتشاشگران بکار گرفت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: در طول این یک ماه ۴ خط از سوی دشمنان برای نابودی کشور دنبال شد که خط اول آن، خط وحشی گری، مسجدسوزی، قرآن سوزی و حجاب را از سر زن مسلمان برداشتن بود و زیر تیغ قراردادن ماموران امنیت بود، این وحشی گری‌ها را از اول انقلاب تاکنون فقط منافقین داشتند که در این اغتشاشات مشخص شد که این‌ها نفر دوم این جنایات هستند.

خطیب جمعه تهران: هدف دشمنان، نابودی وحدت ملت ایران است

کلیدواژه