دلو 17, 1401 12:20 Asia/Kabul
  • قالیباف: رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرمان عفو نقشه دشمنان را سد کردند
    قالیباف: رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرمان عفو نقشه دشمنان را سد کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرمان عفو نقشه دشمنان را سد کردند.

به گزارش رادیو دری، در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب با این پیشنهاد موافقت کردند.

" محمد باقر قالیباف"  رئیس مجلس شورای اسلامی ایران،  با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی  با عفو جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر گفت: ایشان نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان و نوجوانان معترض و فریب خورده به آشوبگران سازمان یافته را سد کردند.

به گزارش رادیو دری،  قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز ( دوشنبه )  مجلس شورای اسلامی افزود : در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موافقت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی  با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان از ابتدای این حوادث، حساب افرادی که هیجان زده شده و فریب خوردند را از سازمان‌دهندگان آشوب جدا کردند و با محبت اخیر خویش، ضمن تاکید عملی بر این رویکرد، نقشی بی بدیل در ترمیم اجتماعی و احیاء اتحاد و همدلی ملی ایفا کردند.

قالیباف در ادامه به وقوع زلزله در ترکیه و سوریه اشاره کرد و افزود: به نمایندگی از ملت نوع دوست ایران با تمام افراد حادثه دیده از زلزله مهیب ترکیه و سوریه ابراز همدردی عمیق می کنیم. 

 

کلیدواژه