حوت 27, 1401 16:43 Asia/Kabul
  • نظام سلطه از سر عجز دست استمداد خود را به سوی دشمنان ایران دراز کرده است
    نظام سلطه از سر عجز دست استمداد خود را به سوی دشمنان ایران دراز کرده است

مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش، تاکید کرد: نظام سلطه از سر عجز دست استمداد خود را به سوی دشمنان ایران دراز کرده است.

"به گزارش رادیو دری، امیر سرتیپ امیر حاتمی"، مشاور فرماندهی کل قوا، امروز ( شنبه )  در امور ارتش در جمع مدیران نهاد‌ها و دستگاه‌های کشوری گفت: عمده چالش نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران، تکیه ایران بر استقلال‌خواهی و عدم وابستگی است. 

به گزارش رادیو دری،  مشاور فرماندهی کل قوا افزود : در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که نظام سلطه از هر ترفندی برای خدشه‌دار ساختن استقلال و وحدت ملی بهره برد. 

امیر سرتیپ حاتمی گفت: ایران در موقعیتی ژئوپلیتیکی است که هر رخداد سیاسی، نظامی و امنیتی به نوعی با جغرافیای ایران مرتبط می‌شود و از آنجایی که ایران پل ارتباط شرق به غرب و شمال به جنوب بوده و در معرض نقاط راهبردی بین‌‍‌المللی همچون تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان با ذخایر عظیم نفت و گاز که برای قدرت‌های بزرگ حائز اهمیت است، قرار گرفته موقعیت ایران را در مقایسه با سایر کشور‌ها متفاوت کرده است. 

مشاور فرمانده کل قوا تاکید کرد :  جمهوری اسلامی ایران  با داشتن موقعیت راهبردی در منطقه، تنها زمانی می‌تواند استقلال، آزادی و جمهوریت خود را به معنای واقعی کلمه حفظ و حراست کند که قدرتمند شده و در عرصه تحولات بین‌المللی و منطقه‌ ای نقش‌ آفرینی کند. 

امیر سرتیپ حاتمی  گفت: سیاست نظام سلطه و به‌ویژه رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران با مقاومت و بصیرت ملت ایران شکست خورده و  امروز ماهیت خود این رژیم اشغالگر با اعتراضات داخلی و اختلافات عمیق سیاسی با خطر جدی روبرو شده است. 

امیر حاتمی: ایران از قدرت‌های برتر پهپادی دنیاست

کلیدواژه