مقام معظم رهبری : رژیم صهیونیستی تا ۲۵سال آینده محو و فلسطین آزاد می شود
(last modified 1395-09-24T10:39:16+00:00 )
قوس 24, 1395 15:09 Asia/Kabul
  • مقام معظم رهبری : رژیم صهیونیستی تا ۲۵سال آینده محو و فلسطین آزاد می شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند : با وجود بحران آفرینی مستمر حامیان رژیم صهیونیستی برای به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین، این سرزمین شریف به برکت مقاومت و مجاهدت ملت و گروههای فلسطینی، آزاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهرامروز(چهارشنبه) در دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه گفتند ،تنها راه نجات قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راهها، بی سرانجام و عقیم است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند رژیم صهیونیستی همچنانکه قبلاً گفته‌ایم به شرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیستها در ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب عامل اصلی مشکلات فراوان منطقه را «مستکبر اعظم و شیطان اکبر» یعنی آمریکا خواندند و با اشاره به دخالت شیطانهای کوچک منطقه در ایجاد بحرانهای موجود افزودند: هدف همه آنها این است که مسئله فلسطین در افکار عمومی منطقه کمرنگ شود و از یاد ملتها برود.

حضرت آیت الله خامنه  ای افزودند: جمهوری اسلامی با وجود درگیر بودن در برخی قضایای منطقه، همواره و به طور صریح اعلام کرده فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است و به تکالیف خود در این زمینه عمل می‌کند.

ایشان با ابراز خرسندی از طرح ده ماده ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای وحدت و مقاومت در مقابل صهیونیست‌ها افزودند: تأکید بر مبارزه، نفی کامل قراردادهای سازش، اصرار بر اتحاد گروههای فلسطینی و محکوم کردن تلاش برخی کشورهای مرتجع برای سازش با دشمن، از مفاد مهم این طرح است.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه این طرح باید اجرایی شود خاطر نشان کردند: بی تردید کسانی هستند که مأموریت دارند مانع تحقق مفاد طرح ده ماده‌ای جنبش جهاد اسلامی شوند، بنابراین باید مراقب بود این طرح، برروی کاغذ نماند و در پس تحسین های اولیه و تاکتیکی، بتدریج فراموش نشود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین افزودند: یکی از مهمترین مسائل منطقه، مقابله همگانی با گروههای تکفیری نظیر داعش، جبهه النصره و دیگر گروهها است، چرا که در غیر اینصورت، به علت بحران آفرینی مستمر تکفیریها، مسئله فلسطین در حاشیه خواهد ماند.

رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین هم با تشکر از مواضع شجاعانه و خردمندانه رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی از آرمان و ملت فلسطین ،به افزایش چندین برابری توان رزمی گروههای مقاومت فلسطینی در مقایسه با جنگ  50 روزه سال 2014  رژیم صهیونیستی ضد باریکه غزه اشاره کرد و افزود: فلسطین، سرزمینی سرنوشت‌ساز است و تا حق صاحبان آن بازگردانده نشود، منطقه آرام نخواهد گرفت.

کلیدواژه