ثور 21, 1402 16:41 Asia/Kabul
  • مشاور رئیسی در امور اهل سنت: جمهوری اسلامی مظهر عدالت‌خواهی در جهان است
    مشاور رئیسی در امور اهل سنت: جمهوری اسلامی مظهر عدالت‌خواهی در جهان است

مشاور رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: جمهوری اسلامی ایران مظهر عدالت‌خواهی در همه جهان و از نشانه‌های نپذیرفتن سلطه و زور است.

به گزارش رادیو دری،«ماموستا عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی  روز پنجشنبه در پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در گرگان، افزود: انقلاب اسلامی ضد ظلم و دیکتاتوری ایستاده است.

کریمی گفت: انقلاب اسلامی حاصل رسالت انبیا بوده و هرکس صاحب حق است، باید حقش را بگیرد و از حقش بهره‌مند شود.

مشاور رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی تصریح کرد: عدالت مقابله با ظلم و دفاع از حقوق بشر است و این شعار باید در جامعه نهادینه شود.

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی  با حضور میهمانان داخلی و خارجی روز پنجشنبه در گرگان، مرکز استان گلستان، شمال ایران، آغاز شد.

برای این کنفرانس ۲۰۷ مقاله ارسال شده که آثار دریافت شده از سوی پژوهشگرانی ۳۰ کشور جهان و در چهار حوزه زبانی ارائه شده است.

در این کنفرانس علاوه بر سخنرانان ملی و استانی، پیام‌های علمای مسلمین لبنان توسط «شیخ حسین قبریس» نماینده این تجمع و پیام «شیخ ماهر حمود» رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت قرائت می‌شود.

برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در گرگان

 

کلیدواژه