ثور 25, 1402 18:11 Asia/Kabul
  • رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه حاوی پیام مهمی برای دشمن مشترک بود
    رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه حاوی پیام مهمی برای دشمن مشترک بود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در دیدار با همتای روسی خود تاکید کرد : رزمایش مشترک ایران چین و روسیه حاوی پیام مهمی برای دشمن مشترک بود.

" دریاسالار نیکولای یومنوف "  فرمانده نیروی دریایی روسیه، امروز ( دوشنبه )  با  "دریادار شهرام ایرانی " فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ستاد این نیرو دیدار کرد. 

به گزارش رادیو دری،  دریادار ایرانی در این دیدار،  با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا مثلث ایران چین و روسیه را درگیر کند که نتوانیم همکاری‌های لازم را داشته باشیم،  گفت : با وجود  این تلاش‌ها  همکاری‌ها و اقدامات خوبی داشته و داریم و لازم است این ارتباط و همکاری‌ها بیش از پیش تقویت شود. 

دریادار ایرانی،  در ادامه با تأکید بر لزوم تشکیل کمیته مشترک بر تعامل بیشتر در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه آموزشی، و فنی  تاکید کرد.

در ادامه این دیدار، دریاسالار نیکولای یومنوف نیز  گفت: امیدوارم این سفر موجب پیشرفت بیش از پیش روابط نیروی دریایی دو کشور شود. 

فرمانده نیروی دریایی روسیه با تاکید بر اهمیت ارتباط نیروی دریایی دو کشور و همکاری‌های خوب این دو نیرو، تاکید کرد:  نباید در این نقطه متوقف شویم بلکه باید روز به روز روابط‌ِمان ارتقا دهیم. 

رزمایش مشترک دریایی چین، ایران و روسیه

کلیدواژه