جوزا 30, 1402 09:52 Asia/Kabul
  • النخاله: ایران هرگز مردم فلسطین را در برابر دشمن اسرائیلی تنها نمی‌گذارد
    النخاله: ایران هرگز مردم فلسطین را در برابر دشمن اسرائیلی تنها نمی‌گذارد

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به حمایتهای تهران از مقاومت فلسطین گفت، رخدادهای اردوگاه جنین نشان داد که میادین نبرد گروههای مقاومت، واحد است.

به گزارش رادیو دری، «زیاد النخاله» دوشنبه شب در گفتگوی اختصاصی شبکه العالم گفت، ایران می خواهد از طریق دیدار نیروهای مقاومت این پیام را ارسال کند که هرگز مردم فلسطین را در برابر دشمن اسرائیلی تنها نمی گذارد. اسرائیل با صراحت اعلام کرد که می خواهد جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار دهد و در همین چارچوب سه نفر از فرماندهان جنبش را ترور کرد.

این مقام جهاد اسلامی با اشاره به اینکه ترور فرماندهان مقاومت هرگز پشت مقاومت را نمی‌شکند، تصریح کرد ترورهایی که علیه مقاومت انجام می شود همواره باعث تقویت مقاومت می شود. رژیم صهیونیستی می کوشد با ترور فرماندهان مقاومت بر روحیه آن تاثیر بگذارد.  آنچه در جنین روی داد ادامه نبرد وحدت میادین است.

«خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جهاداسلامی نیز تاکید کرد، سفر اخیر اعضای جنبش جهاد اسلامی به تهران به وضوح ثابت کرد که ایران مقابل یهودی سازی قدس و اشغال کرانه باختری ایستاده است.

البطش گفت، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا پیامد‌های نبرد "انتقام آزادگان" را از بین ببرد، اما شجاعت آزادگان بار دیگر نشان داد که مقاومت آماده است.

این عضو جنبش جهاد اسلامی در ارتباط با سفر اخیر اعضای این جنبش به ایران گفت: ما با رهبران حماس در تهران نشستی برگزار کردیم و ممکن است دیدار‌های دیگری از این دست در ایران برگزار شود.

البطش گفت، همه جناح‌های مقاومت در صورت تداوم یهودی سازی، شانه به شانه در مقابل دشمن خواهند ایستاد و نبرد بزرگی را آغاز خواهیم کرد و این رویارویی دور نیست. این نبرد بزرگ نبرد یک جناح خاص یا یک میدان خاص نخواهد بود و دشمن خواهد دید که میدان‌های نبرد متعددی علیه آن گشوده خواهد شد.

 

کلیدواژه