میزان 22, 1402 08:54 Asia/Kabul
  • هشدار ایران به رژیم صهیونیستی: جنایات علیه غیرنظامیان در غزه را فورا متوقف کنید
    هشدار ایران به رژیم صهیونیستی: جنایات علیه غیرنظامیان در غزه را فورا متوقف کنید

وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری با فیصل المقداد همتای سوری خود به جنگ افروزان علیه غیرنظامیان در غزه هشدار داد تا دیر نشده جنایات جنگی علیه بشریت و غیرنظامیان در غزه را فورا متوقف کنند.

به گزارش رادیو دری؛ حسین امیرعبداللهیان که در صدر هیأتی به منظور گفت‌وگو با مقامات عالیرتبه سوریه درباره مناسبات دوجانبه و تحولات فلسطین در دمشق حضور دارد پس از دیدار با فیصل المقداد همتای سوری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  سوریه همواره به عنوان یکی از خطوط مقدم در محور مقاومت نقشی اساسی در حمایت از فلسطین، زنان کودکان و غیرنظامیان و محور مقاومت داشته است. 

وی افزود: براساس اخبار موجود همچنان تعدادی از پادگا‌ن‌ها و مراکز نظامی نیروهای رژیم اشغالگر در اختیار و کنترل مقاومت فلسطینی است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که قادر نیست در این مناطق با نیروهای مقاومت روبه رو شود، به بمباران و کشتار غیرنظامیان و زنان و کودکان در قالب نوعی قتل عام جمعی در غزه دست زده است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه گذشته عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را در چند روز گذشته متحمل شده، با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف این عملیات دلاورانه کند.

دیدار وزیر امور خارجه ایران با سیدحسن نصرالله

تاکید امیرعبداللهیان بر تداوم حمایت سیاسی و رسانه‌ای ایران از مقاومت فلسطین

کلیدواژه