عقرب 28, 1402 14:12 Asia/Kabul
  • معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران: ایران از فلسطین جدا شدنی نیست
    معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران: ایران از فلسطین جدا شدنی نیست

معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران از فلسطین جدا شدنی نیست و موضع جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان به گفتمانی برای دیگر کشورها تبدیل شده است.

به گزارش رادیو دری، «احمد نورزوی» معاون برون مرزی صدا و سیمای ایران روز یکشنبه در مراسم ۲۷ سالگی شبکه جهانی سحر با اشاره به چهل‌وچهارمین روز از تحولات در سرزمینهای اشغالی فلسطین افزود: تهاجم همه جانبه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه جنگ آشکار و فراگیر است.

معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین سابقه ای ۷۵ دارد و باریکه غزه نیز در ۱۶ سال گذشته از زمین، دریا و هوا در محاصره کامل بوده است، تصریح کرد، حمله اسرائیل به باریکه غزه پس از عملیات رزمندگان مقاومت در هفتم اکتبر، جنگ صهیونیست‌ها با مردم فلسطین را برای جهانیان آشکار کرد.

نوروزی همچنین با اشاره به نوع گفتمان جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، تولید محتوا و برنامه‌های معاونت برون مرزی از جمله شبکه جهانی سحر را منعکس کننده سیاست‌های حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران دانست.

معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شبکه جهانی سحر از معدود رسانه‌های فعال از گذشته تا کنون بوده است، افزود: رویکرد و تولید محتوای برنامه های این شبکه هم باید نسبت به گذشته متفاوت‌تر باشد و همراه با تغییرات فضای رسانه‌ای به شیوه های جدید در راستای توجه به نیازهای مخاطب حرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مراسم ۲۷ سالگی شبکه جهانی سحر روز یکشنبه با حضور معاون برون مرزی صدا و سیمای ایران و مدیران این شبکه برگزارشد.

کلیدواژه