حوت 09, 1402 15:38 Asia/Kabul

رهبر معظم انقلاب حضور پرشور و قوی ملت را در انتخابات، تجلی قدرت ملّی، تضمین‌کننده امنیت ملّی و مایوس‌کننده دشمنانِ چشم‌دوخته به ایران خواندند و خطاب به ملت تاکید کردند: هر کسی ایران، جمهوری اسلامی، انقلاب، قدرت ملی و پیشرفت را دوست دارد روز جمعه به‌پای صندوق رای بیاید.

به گزارش رادیو دری؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار هزاران نفر از رای اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های مکرّم شهیدان افزودند: آمریکا، اغلب اروپایی‌ها، صهیونیست‌های خبیث، سرمایه‌داران و کمپانی‌های بزرگی که با انگیزه‌ها و به دلایل گوناگون با دقت مسائل ایران را پیگیری می‌کنند، بیش از هر چیز دیگری از حضور مردم در انتخابات و قدرت مردمی ایران بیمناک‌اند.

ایشان حضور ملت در صحنه را معجزه‌آفرین خواندند و اظهار کردند: دشمنان دیده‌اند که همین قدرت مردمی تعیین کننده، رژیم طاغوت مورد حمایت آمریکا و انگلیس را از بین برد و در جنگ تحمیلی، صدام را با وجود حامیان غربی و شرقی و منطقه‌ای‌اش، ذلیل و خاک‌نشین کرد، به همین علت انتخابات، مظهر به رخ کشیدن قدرت ملی کشور است.

رهبر انقلاب مخالفت‌خوانی دشمنان را از فروردین/حمل امسال، نشانه نگرانی آنها از حضور ملت در انتخابات دانستند و گفتند: بدخواهان ماه‌هاست که در رادیو تلویزیون‌ها و در فضای مجازی سعی می‌کنند مردم را از حضور و اثربخشی انتخابات مایوس کنند.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسل جوان بعد از انقلاب را  اهل تحقیق و استدلال و منطق و راستی‌آزمایی دانستند و گفتند: جوانان عزیز بدانند که صندوق واقعی رای و حضور با انگیزه، با شناخت، باتوقع و امیدوارانه در انتخابات، آسان به دست نیامده و حاصل مجاهدت‌ها و فداکاری‌های طولانی ملت در مبارزه با استبداد و رژیم طاغوت است.

ایشان با اشاره به نوشته‌های برخی عناصر طاغوت درباره ظاهری بودن انتخاباتِ قبل از انقلاب یادآور شدند: همان‌طور که آنها هم معترف شده‌اند، لیست برندگان انتخابات از قبل در دربار و حتی گاهی در برخی سفارت‌خانه‌های خارجی بسته می‌شد و باید همین لیست از صندوق‌ها در می‌آمد.

رهبر معظم انقلاب  در بخش پایانی سخنانشان، مساله غزه را مساله اساسی دنیای اسلام برشمردند و گفتند: مساله غزه، اسلام را به دنیا معرفی کرد و معلوم شد که اسلام و عامل دین، باعث اقتدار و مقاومت و تسلیم نشدن مردم در مقابل این‌همه بمباران و فاجعه‌آفرینی صهیونیست‌ها است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خودسوزی افسر نیروی هوایی آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را اوج رسوایی و فضاحت سیاست‌های خلاف بشری آمریکا و فرهنگ فاسد و ظالم غربی دانستند و تصریح کردند: حتی این فرد که در فرهنگ غربی پرورش یافته بود، عمق فضاحت این فرهنگ را درک کرد.

ایشان ابراز امیدواری کردند: خداوند به اسلام و مسلمین و فلسطین بخصوص غزه نصرت کامل عطا کند.

روز جمعه یازدهم حوت در ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و مردم برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس به پای صندوق های رای خواهند رفت.

رهبر معظم انقلاب: اعتماد به جمهور مردم و اسلام عامل پایداری و پیشرفت ایران است

تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور مردم در انتخابات و حفظ وحدت ملی

خودسوزی یک افسر آمریکایی در اعتراض به نسل‌کشی در غزه

کلیدواژه