حمل 30, 1403 18:07 Asia/Kabul
  • تأکید سپاه بر حفاظت و امنیت کامل مراکز هسته‌ای ایران
    تأکید سپاه بر حفاظت و امنیت کامل مراکز هسته‌ای ایران

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران گفت این مراکز در امنیت کامل است و هرگونه اقدام خرابکارانه رژیم صهیونیستی با مقابله به مثل جمهوری اسلامی روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ پاسدار احمد حق‌طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران در واکنش به عملیات پیروزمندانه وعده صادق گفت: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست؛ از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید، به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده است.

سردار حق طلب افزود: هرچند بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند، اما در این حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان  ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران همچنین با بیان اینکه اخیراً رژیم صهیونیستی در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیرپا گذاشت و تصور نمی‌رفت مجددا در اقدام مذبوحانه دیگری بخواهد تهدید حمله مراکز هسته‌ای ایران را مطرح کند، افزود: با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای مسلح، با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل وهمچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشور در سرزمین پهناور ایران، با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی مقابله خواهد شد.

سرتیپ حق طلب با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی شده و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار است و برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهدافِ مشخص شده است.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران تاکید کرد: در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی ضد مراکز و تاسیسات هسته‌ای ایران انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد و برای مقابله به مثل، با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم هدف تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت.

سرتیپ حق طلب همچنین خاطرنشان کرد: اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای ایران برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای ایران به رژیم صهیونیستی هشدار داد اگر اقدام تجاوزکارانه‌ای ضد ایران انجام دهد مطمئن باشد ضربه‌ای که از نیروهای مسلح ایران دریافت می‌کند به مانند عملیات "وعده صادق" در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

رئیسی: به هر اقدامی ضد ایران پاسخی دردناک داده خواهد شد

کلیدواژه