ثور 06, 1403 17:29 Asia/Kabul
  • فرمانده کل ارتش ایران: هر تهدیدی ضد ایران پاسخی شدید در پی دارد
    فرمانده کل ارتش ایران: هر تهدیدی ضد ایران پاسخی شدید در پی دارد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق نشان داد هر خطری ضد ایران پاسخ شدیدی در پی دارد و هیچ کشوری بر تصمیم‌های ایران تأثیر نمی‌گذارد.

به گزارش رادیو دری، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران گفت: رژیم غاصب صهیونسیتی که یک شهر بی دفاع (غزه) را مورد حمله قرار می دهد و هزاران زن و کودک را به بدترین شکل بمباران می کند، هیچ ارزش عملیات نظامی ندارد.

سرلشکر موسوی افزود: مصداق بارز عملیات نظامی، پاسخ تنبیهی و عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی است که یک نقطه نظامی در فاصله ای بیش از هزار و 500 کیلومتر را نشانه می گیرد و به هدف می زند.

وی با بیان اینکه اسرائیل از همه تجهیزات و توان خود برای مقابله با عملیات تنبیهی وعده صادق استفاده کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران مأموریت خود را به‌خوبی انجام داد و این را به دنیا ثابت کرد که هر تهدیدی ضد ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین تأکید کرد جمهوری اسلامی ایران تهدیدها را در زمان و مکان مناسب، دقیق و کوبنده جواب خواهد داد و این پیامی برای همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه 13 فروردین/حمل 1403 در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که این حمله منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران خواندند و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد. 

در همین راستا، بامداد روز یکشنبه (14 آوریل 2024) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با "عملیات تنبیهی وعده صادق" با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

قدردانی فرمانده کل قوای ایران از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر

کلیدواژه