وزارت خارجه ایران: تداوم ارتکاب جنایت بین‌المللی رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند
(last modified 1403-07-08T07:42:24+00:00 )
میزان 08, 1403 12:12 Asia/Kabul
  • وزارت خارجه ایران: تداوم ارتکاب جنایت بین‌المللی رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند
    وزارت خارجه ایران: تداوم ارتکاب جنایت بین‌المللی رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند

وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد، تداوم ارتکاب جنایات بین‌المللی از جمله جنایت نسل‌کشی، جنایات جنگی و جنایت تجاوز، از سوی رژیم صهیونیستی، نشانگر ماهیت تروریستی و جنایتکارانه مقامات صهیونیستی و حامیان آنها بوده و هیچ گاه بی‌کیفر نخواهد ماند.

به گزارش رادیو دری،  وزارت امورخارجه ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان افزود: موضع اصولی و راهبردی دولت و ملت ایران در حمایت قاطع و همه‌جانبه از مقاومت در فلسطین و لبنان و سراسر منطقه غرب آسیا ضد اشغالگران و متجاوزان، تا پایان اشغال و تحقق حق تعیین سرنوشت و آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس عزیز با قوت ادامه خواهد یافت.

وزارت امورخارجه ایران تاکید کرد، تداوم ارتکاب جنایات بین‌المللی از جمله جنایت نسل‌کشی، جنایات جنگی و جنایت تجاوز، از سوی رژیم صهیونیستی، نشانگر ماهیت تروریستی و جنایتکارانه مقامات صهیونیستی و حامیان آنها بوده و هیچ گاه بی‌کیفر نخواهد ماند.

وزارت امورخارجه ایران تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران همه ظرفیت‌های سیاسی، دیپلماتیک، حقوقی و بین‌المللی خود را برای حمایت از مردمان قهرمان فلسطین و لبنان در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی به کار خواهد گرفت و در کنار فلسطین و لبنان برای تنبیه متجاوزان خواهد ایستاد.

رژیم صهیونیستی پس از حدود یکسال جنایت و جنگ در باریکه غزه، از دوشنبه گذشته جنایت‌های خود را به لبنان گسترش داده است و در جدیدترین جنایت خود روز جمعه (۲۷ سپتامبر) و در پی بمباران ضاحیه، جنوب بیروت، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را به شهادت رساند.

همچنین در جریان بمباران روز شنبه رژیم نسل کش اسرائیل به جنوب بیروت «نبیل قاووق»، معاون شورای اجرایی حزب الله به شهادت رسید.

براساس اعلام وزارت بهداشت لبنان، درنتیجه حملات گسترده ارتش رژیم جنایتکار اسرائیل به لبنان، از هفته گذشته تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر شهید و دستکم دو هزار و ۶۰۰ نفر زخمی شدند.

دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید

کلیدواژه