رئیس جمهوری ایران: ایران با قدرت در مقابل ظلم و جنایت می‌ایستد
(last modified 1403-07-10T04:16:15+00:00 )
میزان 10, 1403 08:46 Asia/Kabul
  • رئیس جمهوری ایران: ایران با قدرت در مقابل ظلم و جنایت می‌ایستد
    رئیس جمهوری ایران: ایران با قدرت در مقابل ظلم و جنایت می‌ایستد

رئیس جمهوری ایران با تاکید بر ایستادگی در مقابل ظلم و جنایت گفت: عَلم مبارزه با ظلم و جنایت زمین نمی ماند.

به گزارش رادیو دری، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری ایران روز دوشنبه در حاشیه ادای احترام به مقام والای شهید «سید حسن نصرالله» و دیگر شهدای  جنبش حزب‌الله لبنان در دفتر این جنبش در تهران گفت: باید به همه مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر، آزادی و دمکراسی ننگ و نفرین فرستاد که امروز جای ظالم و مظلوم را تغییر داده‌اند.

رئیس جمهوری ایران که با شبکه تلویزیونی "المنار" لبنان گفت و گو می کرد، با بیان اینکه امروز نظام استکبار به مدد امپراطوری رسانه‌ای خود، معنا و کاربرد لغات را نیز جابجا کرده است، افزود: مستکبران، تروریست‌ها و آدمکش‌ها را ناجی و انسان‌های طرفدار انسانیت و مظلومان را تروریست معرفی می‌کنند.

پزشکیان با بیان اینکه یقیناً نه فقط در ایران بلکه در تمام جهان انسان‌های آزاده، به دنبال استقرار حق و عدالت هستند، تصریح کرد، اگر مستکبران تصور می‌کنند که با ترور سرداران و رزمندگان مقاومت، عَلم مبارزه با ظلم و تجاوز و جنایت بر زمین می‌ماند،‌ سخت در اشتباه هستند.

جمعه گذشته (۲۷ سپتامبر) رژیم صهیونیستی با حمله به منطقه ضاحیه جنوب بیروت، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را به شهادت رساند.

براساس اعلام وزارت بهداشت لبنان، در نتیجه حملات گسترده ارتش رژیم جنایتکار اسرائیل به لبنان، از 2 میزان تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر شهید و دستکم ۳ هزار نفر زخمی شدند.

حضور رئیس جمهوری ایران در دفتر جنبش حزب الله در تهران

کلیدواژه