دلو 21, 1395 16:33 Asia/Kabul
  •  وزیر دفاع ایران: ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر آزمایش جدید موشکی ایران ، ساختگی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت ، ادعای اخیر آمریکایی‌ها مبنی بر آزمایش جدید موشکی ایران، ساختگی است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ "حسین دهقان " وزیر دفاع  ایران روز پنجشنبه در واکنش به ادعای آمریکایی ها مبنی بر آزمایش جدید موشکی ایران تاکید کرد ، هدف از این ادعای ساختگی ، دشمن سازی و ایران هراسی است و ملت ایران پاسخ جنگ روانی، تبلیغاتی و تهدیدات آنها را در راهپیمایی فردا جمعه  22بهمن خواهد داد.

سردار دهقان درباره موضع ایران درقبال این فضاسازیها  تصریح کرد، ایران هیچگونه آزمایش جدید موشکی نداشته است ضمن اینکه اگر چنین آزمایشی هم انجام گرفته باشد به آمریکاییها ربطی ندارد.

وزیر دفاع ایران افزود:برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای عادی و آزمایش های موشکی آن جزو برنامه‌های از پیش طراحی شده است که درچارچوب حفظ آمادگی های دفاعی کشور انجام می شود.

سردار سرتیپ دهقان به کشورهای همسایه جنوبی خلیج فارس توصیه کرد ،  فریب جوسازی‌های رژیم صهیونیستی را نخورند زیرا ایران هیچگاه برای آنان تهدید نبوده و نخواهد بود و آمریکایی ها با هدف فروش تسلیحات خود این جنگ تبلیغاتی و روانی را به راه انداخته‌اند.

 

کلیدواژه