پیام رهبر معظم انقلاب درپی جاری شدن سیل در برخی ولایت های شمال غربی و غرب ایران
(last modified 1396-01-27T02:45:51+00:00 )
حمل 27, 1396 07:15 Asia/Kabul
  •  پیام رهبر معظم انقلاب درپی جاری شدن سیل در برخی ولایت های شمال غربی و غرب ایران

به دنبال جاری شدن سیل در برخی ولایت های شمال غربی و غرب ایران که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان منجر شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت این حادثه مصیبت‌بار تأکیدکردند: وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است.

در پیام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که شنبه شب منتشر شد آمده است، حادثه سیل درولایت های آذربایجان شرقی و غربی - کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم میهنان عزیز و خسارتهای سنگین مالی منجر شد- حادثه ای دردناک و مصیبت بار است.

در این پیام آمده است، اینجانب با تاثر و اندوه - به داغداران و مصیبت زدگان عرض تسلیت و همدردی می کنم و صبر و آرامش قلبی آنان را از خداوند مسالت می نمایم و رحمت و مغفرت برای جان باختگان می طلبم.

ایشان تصریح کردند، وظیفه فوری مسئولان ذیربط- کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است و لازم است هیچ تاخیر و سستی در ادای این وظیفه نشود و امیدوارم خداوند لطف و تفضل و کمک خود را شامل حال مصیبت دیدگان و نیروهای امدادی فرماید.

بر اساس گزارش ها، تاکنون اجساد 35 نفر از جان باختگان سیل روز جمعه در بخش هایی از شمال غرب و غرب ایران پیدا شده است. آخرین آمار مفقودان این حادثه هم 42 نفر اعلام شده است.

 

کلیدواژه