رهبر معظم انقلاب: تروریست ها کوچک‌تر از آنند که بر اراده ملت ایران تأثیر بگذارند
(last modified 1396-03-18T03:16:16+00:00 )
جوزا 18, 1396 07:46 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: تروریست ها کوچک‌تر از آنند که بر اراده ملت ایران تأثیر بگذارند

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در دیدار دانشجویان با اشاره به حملات تروریستی تهران تاکید کردند: چنین حوادثی هیچ خللی در اراده ملت و مسوولان ایران به وجود نخواهد آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای افزودند: ملت ایران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد و پیش خواهد رفت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی، مقاومت و پیشرفت نظام اسلامی ایران در 38 سال گذشته و تحمیل خود به نظام سلطه با وجود همه طراحی ها و توطئه های گوناگون اعم از جنگ هشت ساله، کودتا، تحریم، تبلیغات مغرضانه گسترده و ترور گفتند: حوادث تروریستی تهران، به نسل امروز  نشان داد که ترور و حرکت تروریستی چیست و چگونه تروریست ها، انسان های بی‌گناه را هدف قرار می دهند.

ایشان خاطر نشان کردند: شرایطی به‌مراتب سخت تر و وسیع تر از آنچه که روز چهارشنبه در تهران روی داد، چندین سال در ایران حاکم بود اما جمهوری اسلامی موفق شد حرکت روبه جلوی خود را ادامه دهد و نظام سلطه به موفقیت دست نیافت.

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر این که اتفاقات روز چهارشنبه در تهران در اراده‌ی مردم ایران تأثیری نخواهد گذاشت، افزودند: همه بدانند این‌ها (تروریست ها) کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده ملت و مسئولان ایران اثری بگذارند.

ایشان همچنین خاطر نشان کردند، این حوادث نشان داد اگر جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی این فتنه‌ها است ایستادگی نمی‌کرد، تاکنون گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل  ایران داشت.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در پایان تصریح کردند، به امید خداوند، تروریست ها ریشه‌کن خواهند شد.

صبح چهارشنبه بر اثر دو حمله تروریستی داعش در تهران، 12 نفر شهید و 42 نفر نیز مجروح شدند.

کلیدواژه