هفتمین بازار فیلم اسلامی در مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد
(last modified 1396-04-10T12:50:17+00:00 )
سرطان 10, 1396 17:20 Asia/Kabul

هفتمین بازار فیلم اسلامی با حضور 133 شبکه و موسسه فیلم سازی از بیست کشور جهان امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، این بازار به شمول افغانستان، هند،ترکیه، لبنان، عراق و ایتالیا در حرم مطهر رضوی  ساعت 5 عصر امروز با حضور مهمانان خارجی و داخلی ، اصحاب رسانه و هنر افتتاح شد.

«حجت الاسلام والمسلمین علی کریمیان» دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی شنبه‌شب در حاشیه افتتاح هفتمین بازار فیلم اسلامی و ششمین نمایشگاه فناوری‌های رسانه‌ای در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: تولید محصولات فاخر دینی با محوریت تحکیم وحدت مهمترین هدف برگزاری هفتمین بازار فیلم اسلامی بوده و فیلم‌های تولیدی در آن بهترین محصول برای خانواده‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمیان تصریح کرد: امروز بشریت نیازمند محصولات فاخر دینی بوده و بازار فیلم اسلامی این اطمینان را برای خانواده‌ها فراهم کرده است و امنیت فرزندان را در حوزه فرهنگی تضمین می‌کند.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی ابراز امیدواری کرد: بازار فیلم اسلامی در آینده نزدیک بتواند آثار گسترده قابل رقابت و مطرح در جهان فیلم ارائه کند.

 

بازار فیلم اسلامی  از ۱۱ تا ۱۴ سرطان از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ پذیرای میهمانان ویژه، دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه است.

مرتضی شعبانی دبير هفتمین جشنواره اتحاد گفت این جشنواره با آثاری متشکل از تنوع مختلف زبانی و از 36 کشور عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی همزمان با نهمین اجلاس عمومی اتحادیه در مشهد آغاز به کار می کند.

شعبانی بیان داشت: این جشنواره تفاوت هایی با سایر جشنواره ها و همایش های داخلی دارد که مهم ترین وجه تمایز آن، عدم امکان ارسال اثر توسط غیر اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی است.

جزئیات بیشار این خبر  در مصاحبه ی همکارمان دکتر سروری با مرتضی شعبانی دبير هفتمین جشنواره اتحاد در خصوص نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی و برنامه های این جشنواره موجود است.