رهبر معظم انقلاب: حج بهترین فرصت برای اعلام موضع درباره مسجدالاقصی و دخالت‌های شرارت‌آمیز آمریکا است
(last modified 1396-05-08T08:30:10+00:00 )
اسد 08, 1396 13:00 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: حج بهترین فرصت برای اعلام موضع درباره مسجدالاقصی و دخالت‌های شرارت‌آمیز آمریکا است

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حج را بهترین زمان و مکان برای اعلام مواضع امت اسلامی درخصوص موضوع فلسطین، مسجدالاقصی و حضور شرارت آمیز آمریکا در منطقه دانستند.

«حضرت آیت الله خامنه ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران حج امسال، حج را فرصتی برای اعلام مواضع در موضوعات مورد قبول امت اسلامی خواندند و افزودند: یکی از این موضوعات، قضیه مسجدالاقصی و قدس است که این روزها به‌علت گستاخی و وقاحت و خباثت رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی، بیشتر از قبل مطرح و مورد توجه است.

حضرت آیت الله خامنه ای ، با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین نباید به هیچ وجه مورد غفلت قرار گیرد، آن را محور عمده مسائل جهان اسلام دانستند و گفتند: چه جایی بهتر از بیت الله الحرام و مکه و مدینه و عرفات و مشعر و منا برای اظهار عقیده و بیان مواضع ملتهای مسلمان درخصوص فلسطین و مسجدالاقصی وجود دارد.

ایشان، دخالت ها و حضور شرارت آمیز امریکا در کشورهای اسلامی و منطقه و ایجاد گروههای تروریستی تکفیری را یکی دیگر از موضوعات مهمی دانستند که باید ملت های مسلمان در حج، در خصوص آن اعلام موضع کنند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: شرارت آمیزتر و خبیث تر از همه جریان های تروریستی، خودِ رژیم آمریکا است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، اهتمام ملتهای مسلمان به موضوع وحدت را نیز بسیار مهم و ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: در حالی‌که میلیاردها دلار خرج ایجاد تفرقه و اختلاف و دشمنی میان مسلمانان می شود، مسلمانان باید مراقب باشند تا به این اختلاف افکنی کمک نکنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کردند: مطالبه جدی و همیشگی جمهوری اسلامی، حفظ امنیت و عزت و رفاه و آسایش همه حجاج بویژه حجاج ایرانی است و امنیت حج نیز برعهده آن کشوری است که حرمین شریفین در اختیار او قرار دارد.

کلیدواژه