مسابقات قرآن ویژه اتباع خارجی با حضور ۲۵۰ شرکت کننده در تهران برگزار می‌شود
(last modified 1396-05-17T10:54:41+00:00 )
اسد 17, 1396 15:24 Asia/Kabul
  • مسابقات قرآن ویژه اتباع خارجی با حضور ۲۵۰ شرکت کننده در تهران برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تهران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن اتباع خارجی ساکن در تهران گفت: این مسابقات اولین بار همزمان با چهلمین دوره مسابقات قرآن تهران ۲۲ تا ۲۵ اسد با حضور ۲۵۰ متسابق برگزار می‌شود.

«حجت ‌الاسلام رحیم بابایی»، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن اتباع خارجی ساکن در تهران گفت: این مسابقات اولین بار همزمان با چهلمین دوره مسابقات قرآن تهران برگزار می شود.

وی در گفتگو با شبستان با بیان اینکه این مسابقات نیز در امام زاده جعفر و حمیده خاتون برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان بعد از اختتامیه مسابقات سراسری از 22 تا 25  اسد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به رشته‌های این مسابقات اظهار کرد: متسابقین در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ به رقابت خواهند پرداخت این در حالی است که دو روز اول مسابقات ویژه آقایان و ۲ روز بعد ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تهران با اشاره به حضور 250 شرکت کننده در این مسابقات تصریح کرد: متسابقین از کشورهای افغانستان، پاکستان و دیگر اتباع خارجی ساکن در تهران خواهند بود.