تجدید میثاق رئیس جمهوری و هیات دولت با آرمان های امام خمینی (ره)
(last modified 1395-06-02T05:39:45+00:00 )
سنبله 02, 1395 10:09 Asia/Kabul
  • تجدید میثاق رئیس جمهوری و هیات دولت با آرمان های امام خمینی (ره)

رئیس جمهوری اسلامی ایران و اعضای دولت یازدهم در نخستین روز هفته دولت، با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، «حسن روحانی» رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت، صبح روز سه شنبه با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر با آرمانهای امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

رئیس و اعضای دولت یازدهم ایران همچنین با حضور برسر مزار شهیدان «محمد علی رجایی»، «محمد جواد باهنر» و «محمدحسین بهشتی»، شهدای دولت و گلزار شهدای دفاع مقدس به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که الگوی ناب دولتمردی در نظام اسلامی بودند، 2 تا 8 سنبله (هفته اول شهریور) به عنوان "هفته دولت" نامگذاری شده است.

هفته دولت فرصت مناسبی است تا دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران در تعاملی همه جانبه با مردم، به تشریح برنامه ها و عملکردها بپردازند.

در این هفته که نمادی از وحدت مردم و مسوولان و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است، بسیاری از طرحهای اقتصادی و عمرانی نیز آماده بهره برداری می شوند.

کلیدواژه