سنبله 17, 1396 11:01 Asia/Kabul
  • مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان
    مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان، جنوب شرق ایران از فرمان صریح و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

«مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی» امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان، 11 اسد در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، برخی مشکلات اهل سنت در ایران را برشمرد و فرمان ایشان در این زمینه را ‏خواستار شد.‏

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان تاکید کردند: همه ارکان جمهوری اسلامی موظفند براساس معارف دینی و قانون اساسی هیچ گونه تبعیض و نابرابری بین ایرانیان از هر قوم، نژاد و مذهبی روا ندارند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری مهر، مولوی «عبدالحمید اسماعیل زهی» در پی دریافت پاسخ نامه‌اش از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب،  نامه‌ای در تشکر از پاسخ صریح و حکیمانه ایشان ارسال کرد.

مولوی «عبدالحمید اسماعیل زهی» در بخشی از این نامه به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، نوشته است: فرمان تاریخی، حکیمانه و فصل‌الخطاب آن رهبر فرزانه در شرایط حساس منطقه که طی نامه ای از سوی حجت الاسلام و المسلمین «محمد محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه اینجانب صادر و ابلاغ گردید، مأیوس‌کننده بدخواهان ایران اسلامی، مایه مسرت ملت عزیز ایران و موجب همبستگی ملی و امنیت پایدار خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن نامه تصریح کردند: همه ایرانیان باید در کنار هم و در صفوف فشرده واحدی به سربلندی و عزت ایران اسلامی بیاندیشند و در راه آن تلاش کنند و اجازه ندهند دشمنان این مرز و بوم و خناسان وابسته به آن، در این صف واحد تفرقه افکنده و کارشکنی کنند.

 

کلیدواژه