سرلشکر موسوی: سپاه پاسداران و ارتش ایران در مقابله با نظام سلطه در یک سنگر قرار دارند
(last modified 1396-07-24T03:41:23+00:00 )
میزان 24, 1396 08:11 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: سپاه پاسداران و ارتش ایران در مقابله با نظام سلطه در یک سنگر قرار دارند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اظهارات خصمانه رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: ارتش ایران همواره با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با یاوه گویی های نظام سلطه در یک سنگر قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه گفت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با اظهارات خود نشان داد از بنیادی سست برخوردار است که در منطق سیاسی و بین الملل پذیرفته نیست.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا جمعه‌شب با تکرار اتهامات واهی علیه ملت ایران، مدعی حمایت تهران از تروریسم شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که نقشی اساسی در مبارزه با تروریست‌های مورد حمایت واشنگتن در سوریه و  عراق دارد، در لیست تحریم‌های جدید قرار داد.

سرلشکر موسوی افزود: به جزء چند رژیم که ارزش بین المللی ندارند باقی کشورها و مجامع بین المللی درباره حرف های ترامپ عکس العمل منفی نشان دادند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ایران تا تحقق کامل آرمان های انقلاب اسلامی برادرانه در کنار هم خواهند ایستاد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با گروه‌های تکفیری- تروریستی در عراق و سوریه به درخواست رسمی این کشورها، کمک مستشاری به آن‌ها ارائه می‌کند.