سرتیپ پاکپور: وحدت ارتش و سپاه پاسداران ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد کرده است
(last modified 1396-08-01T09:00:34+00:00 )
عقرب 01, 1396 13:30 Asia/Kabul
  • سرتیپ پاکپور: وحدت ارتش و سپاه پاسداران ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد کرده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: وحدت ارتش و سپاه پاسداران به عنوان یک لشکر الهی، امید را در دل دوستداران نظام اسلامی و ناامیدی را در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

«سردار سرتیپ محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز دوشنبه در همایش همدلی و اتحاد ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (وحدت) در تهران گفت: در درون نیروهای مسلح ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وحدت و همدلی کامل وجود داشته است و خواهد داشت.

«سردار سرتیپ محمد پاکپور» با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح عامل مهم بازدارندگی مقابل دشمنان محسوب می‌شود، افزود: باید این وحدت و یکدلی را رسانه‌ای کرد تا دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار هم با صلابت ایستاده‌‌اند.

«سردار پاکپور» با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، گفت: دشمن هیچ‌گاه نتوانسته توطئه‌های خود را در بین نیروهای مسلح ایران رسوخ دهد و جمهوری اسلامی ایران همواره با وحدت در صف مقدم مقابله با بحران‌ها حضور داشته‌ است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران توطئه و برنامه‌های آمریکا را در سوریه و عراق برهم زده است، افزود: آمریکایی‌ها نمی‌خواهند آرامش در منطقه وجود داشته باشد.

«سردار سرتیپ محمد پاکپور» همچنین با اشاره به همه‌پرسی جدایی برگزار شده در منطقه کردستان عراق، گفت: آمریکایی‌ها هنگامی که متوجه شدند گروه تروریستی داعش در عراق رو به زوال است، مساله جدایی منطقه کردستان را از عراق به وجود آوردند تا درگیری در این کشور تداوم یابد.  

 

کلیدواژه