تاکید سرلشکر باقری بر آمادگی نیروهای مسلح ایران برای مقابله با فتنه‌های مشابه داعش
(last modified 1396-09-02T06:13:34+00:00 )
قوس 02, 1396 10:43 Asia/Kabul
  • تاکید سرلشکر باقری بر آمادگی نیروهای مسلح ایران برای مقابله با فتنه‌های مشابه داعش

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران بر آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای جلوگیری از بروز فتنه های مشابه داعش تاکید کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران جبهه دشمن را همچنان مقهور اقتدار و صلابت خود خواهند کرد.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار«محمد باقری» روز پنجشنبه در پی پیروزی شکوهمند جبهه مقاومت اسلامی و فروپاشی خلافت خود خوانده داعش، در پیام تبریکی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوای ایران، تصریح کرد: هرچند پایان یافتن داعش بر چیده شدن سلطه‌ نحس آمریکا و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کاخ سفید را نوید می‌دهد، اما نکات راهبردی فرمانده معظم کل قوا، لزوم هوشمندی در قبال دشمن را همانند یک ضرورت و اولویت گریزناپذیر فراروی نیروهای مسلح ایران ترسیم کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، افزوده است: نیروهای مسلح ایران با هم افزایی منطقه‌ای و عزم و اراده برای مقابله با تروریسم و دشمنان قسم خورده اسلام، تمامی توان خود را برای جلوگیری از بروز فتنه‌های مشابه بکار خواهند گرفت. 

سرلشکر باقری، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، ساکت و آسوده نخواهد نشست، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی با صیانت از استقلال، تمامیت ارضی ، امنیت ملی، پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و حراست از قدرت بازدارندگی دفاعی، جبهه دشمن را همچنان مقهور اقتدار و صلابت خود خواهند کرد.

سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه طی نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.

 

کلیدواژه