جدی 13, 1396 16:04 Asia/Kabul
  • معاون دبیرکل حزب الله لبنان: ایران باردیگر دربرابر توطئه دشمنان پیروز خواهد شد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد دشمنان تلاش دارند مقاومت ایران را درهم شکنند و به آن دست درازی کنند، اما ایران همچنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و پیروز می‌شود و در کنار مقاومت خواهد ایستاد.

تعدادی از مردم در چند شهر ایران ازپنجشنبه هفته گذشته با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند، اما فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران مورد حمایت برخی کشورهای غربی و عربی و همچنین رژیم صهیونیستی، تجمع مسالمت‌آمیز مردم را به آشوب کشیدند.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز چهارشنبه در نشست اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در بیروت همچنین گفت تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا درباره اعلام قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل با وجود ملت مجاهد فلسطین غیرقابل تحقق است، چراکه این ملت مقاوم همواره اعلام می‌کند که باید فلسطین از «بحر تا نهر» آزاد شود. 

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد قدس به مثابه یک مسوولیت فلسطینی، عربی، انسانی، مسیحی و اسلامی است و هرگز قدس مرکز اشغالگران صهیونیست نخواهد بود، بلکه پایتخت فلسطین است و با وجود نیروهای مقاومت، اسرائیل به این هدف دست نمی‌یابد. 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود زمانی که اسرائیل و تروریسم تکفیری از بین برود، منطقه و لبنان آزاد می‌شود، چرا که از بین بردن اسرائیل و پایان دادن به حاکمیت داعش اقداماتی است که آزادسازی فلسطین را نزدیک می‌کند.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد انتفاضه راه‌کار مقابله با رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا ضد قدس است و باید با این گزینه از ابعاد سیاسی، فرهنگی و نظامی دفاع کرد تا تبدیل به یک روش شود؛ روند صلح یا سازش درواقع نیرنگی برای تثبیت حضور اسرائیلی‌ها و تعیین مرز برای آنها است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد باید مذاکرات با همه انواع و شکل‌هایش و هم‌چنین همکاری امنیتی با اسرائیل متوقف شود و تنها مقاومت است که می‌تواند اسرائیل را متوقف کند. 

 

کلیدواژه