عضو مجمع علمای مسلمین لبنان: آمریکا و عربستان هرگز نمی توانند ثبات ایران را برهم بزنند
(last modified 1396-10-20T06:02:50+00:00 )
جدی 20, 1396 10:32 Asia/Kabul
  • عضو مجمع علمای مسلمین لبنان: آمریکا و عربستان هرگز نمی توانند ثبات ایران را برهم بزنند

عضو اهل سنت مجمع علمای مسلمین لبنان روز سه شنبه تاکید کرد آمریکا، عربستان سعودی و مزدوران آن ها هرگز نمی توانند ثبات ایران را برهم بزنند.

به گزارش رادیو دری، «شیخ خضر الکبش» به حوادث اخیر در ایران اشاره و تصریح کرد  تحرکات و تلاش های خارجی برای ایجاد بی ثباتی در ایران با هوشیاری و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعتماد و حمایت ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی با شکست مواجه شد.

عضو مجمع علمای مسلمین لبنان تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران خار چشم محور شر و فتنه (آمریکا، اسرائیل و عربستان) بوده و  خواهد بود.

در روزهای گذشته، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی ازاین تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاشگران درسایه حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.

مقامات آمریکایی، رژیم صهیونیستی، رژیم سعودی و رسانه های بیگانه با سوء استفاده از این تجمعات مردمی  تلاش کردند این تجمعات را در مسیر ایجاد اختلال و آشوب هدایت کنند؛ ملت ایران اما از روز چهارشنبه گذشته با برگزاری راهپیمایی گسترده و خودجوش در شهرهای مختلف خشم و انزجار خود را از توطئه جدید دشمنان و فرصت‌طلبی اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی ابراز کردند.

ملت ایران تاکنون بارها نقشه های آمریکا و متحدانش را نقش بر آب کرده است.

جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - سعودی - صهیونیستی در منطقه دارد.

کلیدواژه