سرلشکر جعفری: آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها ایران را تحریم‌ می‌کنند
(last modified 1396-10-21T06:28:43+00:00 )
جدی 21, 1396 10:58 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها ایران را تحریم‌ می‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد، آمریکایی‌ها به خواست صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام، جمهوری اسلامی ایران را تحریم می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری چهارشنبه شب خاطرنشان کرد؛ دشمنان با اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند اما هیچگاه موفق نخواهند شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوادث اخیر در ایران نیز اشاره کرد و گفت: فتنه اخیر حاصل برنامه ریزی گسترده آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی بود.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری افزود: تلاش آمریکایی ها ومتحدانشان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به دلیل شکست های پی در پی آنها از ملت ایران در منطقه است.

از پنجشنبه 28 دسامبر 2017 (7 جدی) به مدت چند روز، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی ازاین تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاشگران درسایه حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.

مقامات آمریکایی، رژیم صهیونیستی، رژیم سعودی و رسانه های بیگانه با سوء استفاده از این تجمعات مردمی  تلاش کردند این تجمعات را در مسیر ایجاد اختلال و آشوب هدایت کنند؛ ملت ایران اما از روز چهارشنبه 3 ژانویه (13 جدی) با برگزاری راهپیمایی گسترده و خودجوش در شهرهای مختلف خشم و انزجار خود را از توطئه جدید دشمنان و فرصت‌طلبی اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی ابراز کردند. ملت ایران تاکنون بارها نقشه های آمریکا و متحدانش را نقش بر آب کرده اند.

جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - سعودی - صهیونیستی در منطقه دارد.

کلیدواژه