قشقاوی: اتباع 180 کشور جهان در کوتاه ترین زمان در قشم روادید الکترونیکی دریافت می کنند
(last modified 1396-10-21T07:39:46+00:00 )
جدی 21, 1396 12:09 Asia/Kabul
  • قشقاوی: اتباع 180 کشور جهان در کوتاه ترین زمان در قشم روادید الکترونیکی دریافت می کنند

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزیر امور خارجه ایران گفت: با گشایش دفتر صدور الکترونیکی روادید در فرودگاه قشم در جنوب ایران اتباع 180 کشور جهان می توانند با داشتن گذرنامه، روادید خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، «حسن قشقاوی» چهارشنبه شب در آئین گشایش دفتر صدور الکترونیکی روادید در فرودگاه بین المللی قشم به راه اندازی 10 دفتر صدور الکترونیکی روادید فرودگاهی در ایران اشاره و تصریح کرد: مسافران خارجی می توانند بدون مراجعه به سفارتخانه و کنسول گری های ایران در خارج کشور و با حضور در این دفاتر نسبت به دریافت و تمدید روادید خود اقدام کنند.

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزیر امور خارجه ایران افزود: اتباع خارجی همچنین می توانند تقاضای صدور روادید را به صورت اینترنتی به وزارت امور خارجه ایران ارائه کنند که به محض ورود به فرودگاه قشم می توانند نسبت به دریافت روادید خود اقدام و روادید الکترونیکی دریافت کنند.

به گفته قشقاوی، سیاست لغو روادید دوجانبه با برخی کشورها انجام شده است تا ایران به اهداف مدنظر که جذب 20 میلیون گردشگر خارجی در افق 1404 (2025 میلادی) درحوزه گردشگری است، دست یابد.

کلیدواژه