آغاز نشست گفت و گوهای فرهنگی ایران ، آسیای مرکزی و قفقاز در مازندران
(last modified 1396-10-24T08:14:32+00:00 )
جدی 24, 1396 12:44 Asia/Kabul
  • آغاز نشست گفت و گوهای فرهنگی ایران ، آسیای مرکزی و قفقاز در مازندران

نشست بین المللی گفت و گو های فرهنگی ایران ، آسیای مرکزی و قفقاز با حضور پژوهشگران ، اندیشمندان ، محققان داخلی و خارجی در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر (شمال ایران) آغاز شد.

به گزارش ایرنا، نشست بین المللی گفت و گو های فرهنگی ایران ، آسیای مرکزی و قفقاز بخشی از همایش بین المللی گفت و گوهای فرهنگی آسیایی است که دبیرخانه دائمی گفت و گوهای فرهنگی بین المللی با هدف تقویت تفاهم و توسعه همکاری های آسیائی و مقابله با تهدیدهای فزاینده خشونت و افراطی گری تدارک دیده است.

نشست تنوع فرهنگی در آسیا ، فرصت ها و ظرفیت های تعامل، همکاری و همگرایی در دانشگاه بوعلی سینا همدان ، نشست گفت و گوی فرهنگی ایران و شبه قاره در دانشگاه فردوسی مشهد ، گفت و گوی فرهنگی ایران و شرق و جنوب شرق آسیا، پیوندهای فرهنگی – تاریخی در دانشگاه تهران و جایگاه سازمان های منطقه ای در همکاری های فرهنگی آسیایی؛ همکاری های علمی و فرهنگی در حوزه اکو از دیگر نشست های این همایش بین المللی است.

«علی اکبر جعفری» دبیر علمی نشست گفت و گوهای فرهنگی ایران ، آسیای مرکزی و قفقاز روز یکشنبه در آئین آغاز به کار نشست بابلسر گفت که حدود 70 عنوان مقاله برای طرح در این نشست ارسال شد که 38 مورد برای کتاب مجموعه مقالات همایش گردآوری شده است.

همایش بین المللی گفت و گوهای فرهنگی آسیایی دیروز در تهران آغاز و مراسم اختتامیه این همایش در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

 

کلیدواژه