سردار حاجی زاده: تحرکات جدید آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در منطقه با پول سعودی ها
(last modified 1396-11-12T07:00:03+00:00 )
دلو 12, 1396 11:30 Asia/Kabul
  • سردار حاجی زاده: تحرکات جدید آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در منطقه با پول سعودی ها

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کُشتن مسلمانان منطقه به دست خود مسلمانان، از تحرکات جدید آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است.

سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» روز چهارشنبه در مراسم نوزدهمین یادواره شهدای ولسوالی اشتهارد در غرب تهران افزود: آمریکا برای حفظ نیروهای نظامی خود در منطقه هزینه‌های زیادی متحمل شده است و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضربه‌ مهلکی به استکبار جهانی در چهار دهه اخیر وارد کرد و موجب کینه‌ورزی آمریکا و تحمیل جنگ به ایران شد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حرکات دشمن علیه ایران همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: یکی از تحرکات آنها استفاده از امکانات منطقه از جمله مسلمانان برای از بین بردن مسلمانان است و این تحرکات از سوی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پول عربستان سعودی در حال انجام است. 

سردار حاجی‌زاده، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را یکی از بزرگترین حوادث تاریخی پس از صدر اسلام برشمرد و افزود: تحولات در کشورهای اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی ایران بوده چراکه پیروزی این انقلاب پایه‌های استکباری رژیم آمریکا را فرو ریخت. 

فرمانده هوافضای سپاه همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ارائه‌ اسلام ناب محمدی (ص) منشأ حرکت جدیدی در منطقه شد، گفت: این انقلاب در یک نقطه از جهان به پیروزی رسید که اهمیت آن به‌واسطه ذخایر معدنی و انرژی در جهان بی‌نظیر است.

کلیدواژه