امیر پوردستان : اقدام متجاوزانه دشمن با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد
(last modified 1396-11-14T05:43:43+00:00 )
دلو 14, 1396 10:13 Asia/Kabul
  • امیر پوردستان : اقدام متجاوزانه دشمن با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح با زیر نظر داشتن تمام تحرکات دشمن، هر گونه اقدام متجاوزانه را با پاسخ کوبنده مواجه خواهند کرد.

به گزارش رادیو دری، امیر سرتیب «احمد رضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعه شب در مراسم یادواره شهیدان مدافع حرم در شهر قم (جنوب تهران) با تاکید بر دفاعی بودن دکترین نظامی ایران، افزود: کارشناسان نظامی پس از تحلیل توانمندی های دشمن متناسب با آنها ظرفیت های دفاعی را تعریف می کنند.

سرتیپ پوردستان با بیان این که در برابر دشمن نباید لحظه ای غافل شد، گفت:هدف اصلی ارتقای توانایی های کشور، بازدارندگی است و این که هیچ نیروی خارجی جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به شکل گیری قدرت جهان اسلام پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در ابتدای دهه 90 میلادی، افزود: غربی ها برای مقابله با این قدرت یک جنگ ترکیبی با مولفه ها و اهرم های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را طراحی کردند.

سرتیپ پوردستان هدف استکبار از تقویت گروه های تروریستی تکفیری را ضربه زدن به نظام اسلامی و درگیر کردن آن با یک جنگ نابرابر عنوان کرد و گفت: دشمن می کوشد تا چشم انداز و آینده مشخصی را برای جوانان کشورهای اسلامی مطابق سیاست های خود رقم بزند.