شمخانی: ایران با کمترین هزینه از بحران‌های 40 سال گذشته عبور کرده است
(last modified 1396-11-19T08:15:05+00:00 )
دلو 19, 1396 12:45 Asia/Kabul
  • شمخانی: ایران با کمترین هزینه از بحران‌های 40 سال گذشته عبور کرده است

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کارآمد از بحران‌های بزرگ 40 سال گذشته با کمترین هزینه عبور کرده است.

«علی شمخانی» روز پنجشنبه در جمع کارکنان وزارت اطلاعات در تهران با اشاره به سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عبور قهرمانانه مردم ایران از بحران‌های متعددی همچون جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، توطئه‌های مختلف دشمنان و دستیابی به اقتدار مثال‌زدنی ایران اشاره کرد و افزود: پویایی، زمان‌شناسی و توجه به اولویت‌ها، رمز موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی ایران بوده است.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان گرفتار بحران تروریستی شدند و حالت فوق العاده اعلام کردند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال شکست‌های مکرر در عرصه رویارویی مستقیم با ایران به ویژه در منطقه با استفاده از ابزارهای تحریم و اختلاف‌افکنی در داخل، درصدد کشاندن تهدیدها به داخل ایران هستند.

شمخانی گفت: آمریکا به صراحت در راهبرد امنیتی خود، ایران را مانعی برای پیشبرد سیاست‌های نامشروع منطقه‌ای خود عنوان کرده  است و به همین سبب از بکارگیری هر ابزاری از اجاره تروریست‌ها و جنگ تبلیغاتی تا تحریم اقتصادی برای ضربه زدن به منافع ملی ایران ابایی ندارد.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران تاکید کرد: افزایش هوشیاری و آمادگی برای مقابله با اقدامات و طرح‌های دشمنی که همه منابع و سرمایه‌های خود را صرف نفرت‌پراکنی و خشونت در جهان می‌کند، ضروری است.

کلیدواژه