سرلشکر جعفری: همه چالش‌ها به فرصت‌های بی‌نظیر تبدیل شده است
(last modified 1396-12-22T13:32:11+00:00 )
حوت 22, 1396 18:02 Asia/Kabul
  • سرلشکر جعفری: همه چالش‌ها به فرصت‌های بی‌نظیر تبدیل شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه چالش‌ها و تهدیدهای خارجی ضد انقلاب اسلامی ایران به فرصت‌های بی‌نظیر تبدیل شده است.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در چهارمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، به توطئه‌های دشمنان ضد جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود:‌ امسال (1396 شمسی) سال شکست داعش و تکفیرهای مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران در عراق و سوریه بود که بزرگ‌ترین پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه محسوب می‌شود.

سرلشکر جعفری گفت: امسال همچنین سال غلبه قدرت مقاومت در منطقه بود که نمونه‌بارز این ادعا، ساقط کردن هواپیمای          F-16 رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه بود که در نوع خود سابقه نداشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عراق نیز خاطرنشان کرد: با ظهور داعش، نیروهای حشد الشعبی که نوعی الگوگیری از بسیج مردمی جمهوری اسلامی ایران درطول دوران دفاع مقدس است، شکل گرفت و این نوعی تبدیل کردن تهدید به فرصت بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در کشور سوریه هم نیروهای مردمی با سازماندهی ضد داعش شکل گرفتند، بنابراین در عراق و سوریه، این نیروی مردمی بود که تهدید و توطئه دشمنان و معارضان را به فرصت تبدیل کرد.

سرلشکر جعفری همچنین با یادآوری قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: قدرت دفاعی بی‌نظیر بازدارنده نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه پدافندی و موشکی از عوامل غلبه جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان است که باید با همه توان برای حفظ و ارتقاء این توانمندی تلاش شود.

چهارمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح سه‌شنبه با سخنرانی آیت الله «احمد جنتی» رئیس مجلس خبرگان رهبری آغاز شد. 

کلیدواژه