سرلشکر رحیم صفوی: گفتمان انقلابی تبدیل به گفتمان غالب جهان اسلام شده است
(last modified 1396-12-24T08:28:22+00:00 )
حوت 24, 1396 12:58 Asia/Kabul
  • سرلشکر رحیم صفوی: گفتمان انقلابی تبدیل به گفتمان غالب جهان اسلام شده است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران گفت: گفتمان انقلابی که حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال آن بوده اند، در مقابل گفتمان های دیگر به گفتمان برتر و غالب در جهان اسلام تبدیل شده است.

سردار سرلشکر «یحیی رحیم صفوی» روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره از انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم در تهران افزود:  گفتمان انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران و در بُعد سیاسی تبدیل به حکومت مردم سالار دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود شده و ایران توانسته است الگوی عدالت خواهی و آزادی بخش برای جوامع اسلامی ارائه کند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: فرهنگ مقاومت اسلامی از ایران به سوریه، لبنان، یمن و عراق منتقل شد و دولت سوریه توانست در برابر دشمنان مقاومت کند و اکنون فرهنگ مقاومت وارد منطقه شده است.

وی خاطر نشان کرد: یک میلیارد و ششصد میلیون مسلمان جهان با داشتن فرهنگ و تمدن اسلامی  پتانسیل عظیمی دارند و آرزوی تمامی خردمندان جهان اسلام، ایجاد تمدن نوین اسلامی است که موجب قدرت و همگرایی ملت های مسلمان و آینده سازی جهان اسلام می شود.

سرلشکر صفوی افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمینه ارائه تمدن نوین اسلامی الگویی برای حکومت مردم سالار دینی ارائه کرده و در وحدت جهان اسلام گام های عملی برداشته است.