خطیب نماز جمعه تهران: ملت ایران از جهاد امام علی (ع) تاسی گرفته اند
(last modified 1397-01-10T09:39:34+00:00 )
حمل 10, 1397 14:09 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: ملت ایران از جهاد امام علی (ع) تاسی گرفته اند

امام جمعه موقت تهران، گفت: ملت ایران به تاسی از جهاد حضرت علی (ع) امام نخست شیعیان در مقابل نظام استکباری ایستاد و پیروز شد.

آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به در پیش بودن ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) به تبیین فضائل و عدالت ایشان پرداخت و افزود: ملت ایران با پیروی از راه حضرت علی (ع) در برابر نظام استکباری و سطله داخلی ایستاد و راه نجات خود را پیدا کرد.  

فردا ( شنبه) سیزدهم ماه رجب سال 1439 هجری قمری برابر با 31 مارس 2018 /11 حمل 1397، سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع)، امام اول شیعیان جهان است.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین به سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: خرید کالای ایرانی یک امر جدی است و اقتصاد ایران را تقویت می کند.

«حضرت آیت الله خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه (21 مارس) 1 حمل در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به تبیین چرایی، الزامات و راههای تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی پرداختند و تاکید کردند: مردم و مسوولان با غیرت و تعصب از کالای ایرانی حمایت کنند.

 

کلیدواژه