رهبر معظم انقلاب اسلامی: ما در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار داریم
(last modified 1397-01-29T10:06:20+00:00 )
حمل 29, 1397 14:36 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: ما در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار داریم

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ بزرگ و پیچیده جبهه مقابل با نظام جمهوری اسلامی گفتند: «ما در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار داریم که یک طرف آن، نظام جمهوری اسلامی و طرف دیگر آن، جبهه وسیع و قدرتمندی از دشمنان است.»

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار وزیر و مسئولان و جمعی از کارکنان وزارت اطلاعات ایران، سرویس‌های جاسوسی طرف مقابل را محور اصلی این رویارویی دانستند و گفتند: دستگاههای اطلاعاتی جبهه مقابل  برغم همه امکانات خود، تابحال نتوانسته‌اند هیچ غلط مهمی انجام دهند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: البته اگر دراین جنگ دچار غفلت شویم مغلوب خواهیم شد و اگر دچار ساده‌اندیشی شویم ضربه خواهیم خورد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد جنگ پیچیده اطلاعاتی، گفتند: دراین جنگ، شیوه‌ها و روش‌های مختلفی ازجمله «نفوذ و سرقت اطلاعات» و «تغییر محاسبات تصمیم‌گیران» و «تغییر باورهای مردم» تا «ایجاد نابسامانی مالی و اقتصادی» و «ایجاد آشفتگی‌های امنیتی» در دستور کار است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به مسائل اخیر در بازار ارز، افزودند: هنگامی که دراین مسائل دقت بیشتری می‌شود، رد پای بیگانه و دستگاههای اطلاعاتی آنها مشهود است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: «باید دراین جنگ و در برابر برنامه‌های جبهه مقابل ایستاد و برای غلبه بر دشمن، علاوه بر دفاع باید برنامه تهاجم نیز داشت، به گونه‌ای که زمین بازی بوسیله دستگاه اطلاعاتی ما تعیین شود.»

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم حرکت انقلابی و انقلابی ماندنِ صد درصدِ وزارت اطلاعات، برنامه‌ریزی بلندمدت با پیش‌بینی رویدادهای آینده و تحلیل و بررسی دقیق اطلاعات را یکی از راههای مقابله مجموعه اطلاعاتی ایران با طراحی جبهه مقابل برشمردند.

 

کلیدواژه