ثور 11, 1397 18:14 Asia/Kabul
  • واکنش وزیر دفاع ایران به ادعاهای بی اساس نتانیاهو: پاسخ ایران پشیمان‌کننده خواهد بود

وزیر دفاع جهموری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن هشدار داد: دست از دسیسه و رفتارهای خطرناک بردارند چرا که پاسخ ایران غافلگیرکننده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در یک نمایش تبلیغاتی جدید ضد جمهوری اسلامی ایران مدعی شد، ایران برنامه‌ مخفی برای ساخت سلاح اتمی دارد.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز سه‌شنبه در پاسخ به ادعاهای بی پایه و اساس نتانیاهو و اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، گفت: نمایش تبلیغاتی نتانیاهو ادامه سناریوی این رژیم برای فرافکنی و سرپوش گذاشتن بر جنایات توجیه‌ناپذیر آنان علیه مردم مظلوم فلسطین است.

وزیر دفاع ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، حامی اصلی و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین است، افزود: انتخاب زمان این نمایش آن هم توسط کسی که سابقه چنین نمایش‌هایی را دارد نشان می‌دهد علاوه بر اهداف کلی این رژیم در دشمنی با ملت ایران، اهداف خاصی را نیز دنبال می کند و آن همراهی با سناریوی خصمانه « دونالد ترامپ» ضد ملت ایران است.

سرتیپ حاتمی، همچنین با اشاره به حُسنِ نیّت ایران در انجام دقیق تعهدات در مذاکرات هسته‌ای و برجام تصریح کرد: در حالی که جهان نظاره‌گر تعامل سازنده جمهوری اسلامی ایران است، آمریکایی‌ها نشان دادند که نمی توان به وعده و قول آن‌ها اعتماد کرد و این بدعهدی می‌تواند برای نظام بین الملل خطرناک باشد.

وزیر دفاع ایران تاکید کرد: مقامات رژیم اشغالگر قدس به خوبی درک کرده‌اند که با وجود موفقیت‌های ظاهری در توسعه‌طلبی‌هایشان تا سال 1979، تاکنون در هیچ جنگی پیروز نشده‌اند و سیر نزولی را در دستیابی به اهداف نامشروع خود داشته‌اند و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

کلیدواژه