رهبر معظم انقلاب : مجلس در مبارزه با تروریسم و پولشویی مستقلا قانونگذاری کند
(last modified 1397-03-30T10:00:05+00:00 )
جوزا 30, 1397 14:30 Asia/Kabul
  •  رهبر معظم انقلاب : مجلس در مبارزه با تروریسم و پولشویی مستقلا قانونگذاری کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: مجلس شورای اسلامی ایران که رشید و بالغ و عاقل است، باید مستقلاً در موضوعاتی مثل مبارزه با تروریسم یا مبارزه با پولشویی قانونگذاری کند.

«حضرت آیت الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی، در تبیین راه صحیح برخورد با برخی کنوانسیون‌ها و معاهده‌های بین‌المللی افزودند: این معاهدات ابتدا در اتاق‌های فکر قدرت‌های بزرگ و برای تأمین منافع و مصالح آنها پخت و پز می‌شود و سپس با پیوستن دولت‌های همسو یا دنباله رو یا مرعوب، شکلِ به ظاهر بین‌المللی می‌گیرد به‌گونه‌ای که اگر کشور مستقلی مانند ایران، آنها را قبول نکند او را مورد هجوم شدید قرار می‌دهند که مثلاً 150 کشور پذیرفته اند شما چطور آن را رد می کنید؟

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به آشکار شدن روزافزون خباثت ذاتی زورگویان بین‌المللی افزودند: دیدن تصاویر جنایت جدا کردن هزاران فرزند از مادرانشان در آمریکا، انسان را بی‌طاقت می کند اما آمریکایی‌ها با خباثت کامل، فرزندان را از والدین مهاجر جدا می کنند.

ایشان حملات جنایت‌بار و خونین چند کشور دارای تسلیحات پیشرفته برای خارج کردن یک بندر از دست مردم مظلوم یمن را نمونه‌ای دیگر از ذات خبیث زورگویان جهانی خواندند و افزودند: این دشمنان بشریت به علت ایستادگی و عدالت طلبی ملت ایران با جمهوری اسلامی نیز دشمنی می کنند اما ملت ایران به فضل الهی با حفظ استحکام داخلی، بر آمریکا و دیگر دشمنان پیروز خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: به‌فرموده قرآن، هیچ عهد و پیمان این جنایتکاران قابل اعتماد نیست و این حقیقت را ملت ایران امروز به روشنی می‌بیند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به این‌که سبک زندگی غربی در تعارض با معنای حقیقی خانواده است و مشکلات لاعلاجی را برای آنها به‌وجود آورده است، خاطرنشان کردند: در قانون گذاری برای حل مشکلات خانواده های ایرانی، نباید به نگاه غربی‌ها به زن، فرزند، پدر و مادر توجه کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان سخنانشان تأکید کردند: دشمنان ملت ایران به معنای واقعی کلمه، باج‌طلب و زورگو هستند و بدیهی است که نظام، ملت و مسئولان ایران زیر بار هیچ باج‌طلب و زورگویی نخواهند رفت.

 

کلیدواژه