روحانی: صدا و سیما در خط مقدم مقابله با جنگ‌روانی دشمن قرار دارد
(last modified 1397-03-31T03:57:49+00:00 )
جوزا 31, 1397 08:27 Asia/Kabul
  • روحانی: صدا و سیما در خط مقدم مقابله با جنگ‌روانی دشمن قرار دارد

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه ملی در خط مقدم مقابله با جنگ‌روانی دشمنان برای ضربه زدن به اعتماد و امید مردم و عامل اصلی بسیج افکار عمومی برای ایستادگی در برابر فشار بدخواهان است.

«حسن روحانی» عصر چهارشنبه در نشستی با رئیس، معاونان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه مدیران صدا و سیما در شرایط کنونی مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و با آگاهی به آن با همه توان به وظایف خود عمل می‌کنند، ‌اظهار کرد: رسانه ملی نقش بسیار مؤثری در امیدآفرینی و تقویت نشاط، وحدت و انسجام جامعه ایفا می‌کند و دستگاهی توانمند در تبلیغات و موج‌آفرینی مثبت است که اکثر مردم به آن مراجعه می‌کنند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مبارزه با داعش در منطقه و نقش تأثیرگذار ایران در ثبات و امنیت منطقه و جلوگیری از تفرقه‌افکنی دشمنان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین سبب ناراحتی دشمنان کینه‌توز و بی‌تدبیر ملت ایران شده است و آنها به دنبال این هستند تا اقتدار این ملت و نظام را در هم بشکنند.

روحانی تاکید کرد: امروز که ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران در بیشتر نقاط جهان اثرگذار بوده است و بسیاری از کشورها و ملت‌های جهان به این ارزش‌ها دل بسته‌اند، دشمنان به دنبال توطئه‌افکنی علیه این ارزش‌ها هستند که باید با تلاش و فداکاری در برابر اقدامات آنها مقاومت و ایستادگی کنیم.

روحانی با تأکید بر اینکه مطمئناً ملت ایران در برابر توطئه‌ها و فشارهای بی‌منطق دولت آمریکا هرگز تسلیم نشده و آنها نیز هیچ‌وقت به اهداف خود نخواهند رسید، گفت: باید تلاش کنیم، هرگونه نگرانی مردم نسبت به آینده را که هدف دشمن است، کاهش داده و اطمینان دهیم که هرگز اجازه نخواهیم داد مردم برای تأمین نیازمندی‌های ضروری‌شان دچار مشکل شوند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مطمئناً دولت، مجلس و سایر ارکان نظام جمهوری اسلامی در کنار مردم و با هدایت‌های رهبری بر مشکلات فائق آمده و دشمنان را مأیوس خواهند کرد، افزود: اگر در برابر بدخواهی‌ها و توطئه دشمنان مستحکم، ایستادگی کنیم، هرگز نمی‌توانند صدمه‌ای به ملت و نظام ایران وارد کنند.

کلیدواژه