اسد 31, 1397 10:42 Asia/Kabul
  • آیت الله خاتمی: آمریکا در جنگ احتمالی با ایران، هزینه خود و همپیمانانش را خواهد پرداخت

شامل خودش نمی‌شود بلکه شامل هم‌پیمانش رژیم صهیونیستی هم خواهد شد.

آیت‌الله «احمد خاتمی» صبح امروز (چهارشنبه) در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در تهران، هزینه جنگ احتمالی آمریکا با ایران را «هیولا» خواند و افزود: قطعا جنگ نخواهد شد و آمریکا بداند اگرکوچکترین آسیبی به ملت ایران برساند، مردم ایران او را به ذلت خواهند کشاند.

خطیب نماز عید قربان در تهران، با بیان اینکه ملت ایران همواره در چهل سال گذشته دشمنان را مایوس کرده است، تصریح کرد: استراتژی و راهبرد دشمن در شرایط کنونی، ایجاد تفرقه میان مسلمانان است و در استراتژی و راهبرد آنها مسلمان واقعی به بدترین شکل ممکن به قتل می رسد.

آیت الله خاتمی، در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مذاکره نکردن با آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال مذاکره با مسوولان ایرانی بوده‌ اند، اما همواره با ناکامی مواجه شده اند و آرزوی مذاکره با ایران را به گور خواهد بُرد.

خطیب نماز عید قربان در تهران، با بیان اینکه آمریکا در پی مذاکره نیست،‌ بلکه در پی دیکتاتوری در مذاکره است، تاکید کرد: آمریکا به دنبال مذاکره درباره قدرت موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران است، اما دشمنان باید بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دیکتاتوری ایستاده و خواهد ایستاد.

کلیدواژه