خطیب نماز جمعه تهران: موشک‌های سپاه، هشداری برای دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای است
(last modified 1397-06-23T11:24:09+00:00 )
سنبله 23, 1397 15:54 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: موشک‌های سپاه، هشداری برای دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل نشست سران یکی از گروهک‌های تروریستی در منطقه کردستان عراق تصریح کرد: این اقدام اِشراف اطلاعاتی ایران را به دنیا نشان داد و هشدار جدی برای دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین «کاظم صدیقی» در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران همچنین با بیان اینکه ترسیدن از جنگ و تحریم با فرهنگ عاشورا ضدیت دارد، تاکید کرد: ملت ایران چهل سال است که در راه عاشورا بوده و در برابر قدرت ها ایستاده  و آن‌ها را به شکست کشانده است. 

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه های پزشکی، نانو، دفاعی و صنعت افزود: ملتی که هشت سال جنگ تحمیلی را با مقاومت پشت سر گذاشته است، چند روز مشکل اقتصادی را برای خود بحران تلقی نمی‌کند و از این مشکلات عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام صدیقی همچنین با اشاره به حوادث اخیر در عراق و به آتش کشیدن کنسولگری ایران در استان بصره تصریح کرد: فتنه آمریکایی‌- سعودی‌ در عراق هیچ‌گاه نمی‌تواند اتحاد میان ملت‌های ایران و عراق را از بین ببرد.

وی درباره وضعیت ادلب سوریه هم گفت: آخرین سنگر تروریست‌ها در سوریه در منطقه ادلب است و بهانه‌جویی آمریکا نمی‌توانند مانع از پیروزی‌ سوریه و نیروهای مقاومت شود.

خطیب نماز جمعه تهران به حکم آزادی «ابراهیم زکزکی» Ibrahim Zakzaky توسط دادگاه نیجریه اشاره و به دولت این کشور توصیه کرد، مانع آزادی رهبر شیعیان نیجریه نشود.

خطیب نماز جمعه تهران در پایان با ابراز تاسف از ممنوعیت حرکت دسته های عزاداری مردم جمهوری آذربایجان در ماه محرم، به دولت این کشور توصیه کرد: مانع عزاداران حسینی نشود چرا که مردم جمهوری آذربایجان، عاشق امام حسین(ع) هستند.

کلیدواژه