میزان 02, 1397 11:27 Asia/Kabul
  • ارتش ایران: تروریست‌ها از ملت ایران پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با اشاره به پاسخ محکم ملت ایران به رژیم صدام، دیکتاتور معدوم عراق در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: عناصر حمله تروریستی اهواز (جنوب غرب ایران) نیز پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش رادیو دری؛ امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیرو‌های چهارگانه ارتش ایران در تهران، با بیان این‌که رژیم بعث عراق در چنین روز‌هایی با پشتیبانی استکبار جهانی تجاوز وحشیانه‌ای را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرد، افزود: عوامل حمله تروریستی اهواز نیز ادامه‌دهندگان افرادی هستند که به رژیم بعث عراق در زمان جنگ علیه ایران کمک می‌کردند.

سرتیپ نعمتی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بی‌تردید این حمله سبب وحدت نیرو‌های مسلح و استقامت ملت ایران خواهد شد و تروریست‌ها با انجام این‌گونه کار‌های احمقانه، موجب نابودی خودشان می‌شوند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران با بیان این‌که مردم خوزستان تاکنون درس‌های زیادی به دشمنان داده و در آینده نیز درس‌های فراموش‌نشدنی به تروریست‌ها خواهند داد، تصریح کرد: عوامل این حمله تروریستی شناسایی شده‌اند و در زمان مقتضی نیز پاسخ کوبنده‌ای را از طرف ایران دریافت خواهند کرد.

در حمله تروریستی صبح روز شنبه از پارکی در حاشیه برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز، تروریست‌ها به سمت مردم تماشاچی تیراندازی کردند که بر اثر این حمله، 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر زخمی شدند.

با انتشار مستنداتی از عاملیت داعش در حمله تروریستی اهواز و اینکه گروهک تروریستی «الاحوازیه» پیشتر مسوولیت این اقدام تروریستی را پذیرفت؛ جنایت اهواز محصول «اقدام مشترک داعش و گروهک تروریستی الاحوازیه» است که هر دو جریان به عربستان وابستگی دارند.

کلیدواژه