«الحشد الشعبی» : البغدادی به طور اتفاقی از موشک های ایران جان بدر برد
(last modified 1397-07-12T14:34:11+00:00 )
میزان 12, 1397 19:04 Asia/Kabul
  • «الحشد الشعبی» : البغدادی به طور اتفاقی از موشک های ایران جان بدر برد

یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد: «ابوبکر بغدادی» سرکرده گروهک تروریستی داعش در جریان موشک باران اخیر پایگاه های تروریستی در شرق فرات توسط جمهوری اسلامی ایران ، به طور اتفاقی جان بدر برد.

به گزارش ایرنا ، «جبار المعموری» از فرماندهان الحشد الشعبی عراق در گفتگو با خبرگزاری 'بغداد الیوم' گفت: موشک های بالستیک پیشرفته ایران، نشست بسیار مهم تروریستهای داعش را در حالی مورد اصابت قرار داد که «ابوبکر بغدادی» سرکرده داعش در راه رفتن به این نشست بود.

این فرمانده الحشدالشعبی  با بیان اینکه، حمله موشکی ایران به هلاکت سه تن از سرکردگان اصلی به اضافه برخی از سران محلی گروهک تروریستی داعش منجر شده ، افزود: «علی المشهدانی» شخصی که در این حمله موشکی به هلاکت رسیده است معاون البغدادی و گزینه جانشینی وی برای سرکردگی این گروهک بوده است.

در پی جنایت تروریستی 22 سپتامبر اهواز (جنوب غرب ایران) که به شهادت 25 نفر و مجروح شدن 69 تَن از مردم مظلوم و بی دفاع ایران منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک زمین به زمین و چند پهپاد ، مقر سرکردگان تروریست‌ها در شرق فرات سوریه را هدف قرار داد.

کلیدواژه